KIF Kolding Cup

Kære Frivillig


Du kan i de næste sider finde alt som vil være dig en hjælp til at løse din vagt.

Skolevagter

Dommerbordvagter

Bespisningsvagter

Halansvarlige

Klubben sætter stor pris på din indsats, og vi håber ved at du løser opgaverne på netop din vagt.  Således stævnet bliver en succes for vore deltagere, for faciliteterne vi har lånt, og for dine vagt kolleger.


Vi ønsker dig en rigtig god vagt, 

KIF Kolding Cup 

Overordnet stævneansvarlig

Profile Image
Mike Thanning

Overordnet skoleansvarlig

Profile Image
Mads Aarestrup

Overordnet vagtansvarlig

Profile Image
Gitte Thomsen
22467930

ÅBNEVAGT SKOLER

12:00 - 18:00

Klargøring af skolen, herunder;

  • Ophæng af sedler på lokaler ect.
    • Orientering om stedet; Bade/morgenmads/rengørings/faciliteter samt affaldscontainere.

      Specifikke opgaver:

      • Anvise lokaler til vore gæster
      • Orientere dem om Ingen alkohol 
      • Få gæsterne til at læse og signere ophæng på respektiv lokale.
      • Bede dem tage billeder af lokale ved overtagelse, og efterlade ligesådan ved returnering.
             AFTENVAGT SKOLER

      18:00 -00:15

      Generelle opgaver:
      • Rundering én gang i timen
      • Løbende rengøring bl.a. tømning af skraldespande, oprydning toiletter 
      • Notere sig brandslukningsmateriels placering 
      • Notere sig flugtveje, og at disse holdes fri  


      Specifikke opgaver:

      • Sikre ro og orde

      • Ingen alkohol 

      • Musik m.m. må IKKE spilles efter kl. 23:00

      • Fællesarealer må IKKE benyttes efter kl. 23:30 

              NATTEVAGT SKOLER
                     00:00 - 06:00

      Generelle opgaver:

      • Rundering én gang i timen
      • Løbende rengøring bl.a. tømning af skraldespande, oprydning toiletter
      • Notere sig brandslukningsmateriels placering
      • Notere sig flugtveje, og at disse holdes fri
      • Klargøring af morgenmad

      Specifikke opgaver:

      • Sikre ro og orde
      • Ingen alkohol
      • Musik m.m. må IKKE spilles efter kl. 23:00
      • Fællesarealer må IKKE benyttes efter kl. 23:30

      MORGENSMADSVAGT SKOLER

      05:30 - 10:30

      Generelle opgaver:

      • Rundering én gang i timen
      • Løbende rengøring bl.a. tømning af skraldespande, oprydning toiletter 
      • Notere sig brandslukningsmateriels placering 
      • Notere sig flugtveje, og at disse holdes fri  


      Specifikke opgaver:

      • Klargøre mad og drikkevarer (buffet)
      • Morgenmad serveres 06:30-09:00
      • Placere maden på borde, så man kan tage fra alle sider (Man må IKKE lave take-away fra morgenmaden) 
      • Efter morgenmad, opgøre forbrug/mangler og ringe til ansvarlig for depot 
      • Rundere/rengøre badefaciliteterne
      • Åbne for badefaciliteterne kl. 06:00 
      • Låse for badefaciliteterne kl. 08:15 

      DAGSVAGT SKOLER

      10:00 - 18:00

      Generelle opgaver:

      • Rundering én gang i timen
      • Løbende rengøring bl.a. tømning af skraldespande, oprydning toiletter 
      • Notere sig brandslukningsmateriels placering 
      • Notere sig flugtveje, og at disse holdes fri  


      Specifikke opgaver:

      • Sikre at døre og vinduer er lukkede 
      • Rengøring af udendørsarealer fx opsamling af skrald
      • Opfyldning af toiletpapir og servietter samt tømning af affaldsposer 

      LUKKEVAGT SKOLER

      Søndag/mandag

      08:00 - 12:00
      Vagter laver selv passende fordeling mellem servering af morgenmad, rengøring og nedlukning af lokaler


      Generelle opgaver:

      • Vække gæsterne rettidigt. DE SKAL VÆRE UDE KLOKKEN 10:00
      • Sikre grovrengøring af lokaler, fællesområder, toiletter, yderområder.
      • Notere sig brandslukningsmateriels placering 
      • Notere sig flugtveje, og at disse holdes fri  


      Specifikke opgaver:

      • Samle borde og stole efter morgenmad 
      • Godkende lokalerne før de endeligt forlades, iht billedes taget ved modtagelse af den ansvarlige for lokalet.
      • Udlevere depositum til holdene.
      • Overskydende mad/service leveres til Sydbank Arena
      • Sidste kontrol af lukkede vinduer og døre.
      • Sidste kontrol af toiletter og affald.
      • Opryddede udendørsarealer, cigaret skodder osv.
      • Skolechef lukker og slukker
      • Skolemappe og nøgler afleveres på stævnekontoret

      BAKKESKOLEN

      KIF skolechef:

      Vacant - xx xx xx xx


      Lokaleoversigt:

      Bakkeskole Seestvej 6-8 - Kaelder.pdf

      Bakkeskole Seestvej 6-8 - Stueetage.pdf

      Belægningsplan Bakkeskolen Kondirum.pdf

      Belægningsplan Bakkeskolen gymnastiksal.pdf

      Belægningsplan Bakkeskolen hallen.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      • Parkering ved P pladsen ved Rema 1000 og så er der også en lille P plads foran hovedindgangen indkørsel fra Karen Blixens Vej.
      • Der er 2 indgange hovedindgangen og indgangen ved ”overbygning” 6A den første fløj der kommer når man kommer fra parkeringspladsen ved Rema1000.
      • Der er ikke andre døre der må bruges til ind og udgang de skal ses som Branddøre.

      Specielle lokaler:

      • Vi har lokalerne i mellemtrin og overbygning borde/stole, skal sættes på plads igen inden aflevering.

      Rengøringsartikler:

      • Der står en rengøringsvogn ved køkkenet i forhallen fællesarealet i hver bygning. 

      Affaldscontainer:

      • VIGTIGT Der skal sorteres affald! Der er en et område bag Teatersalen til dette, når beholdere er fyldte, skal de tømmes i de containere der er i stål skurene mellem hovedindgangen og idrætshallen ved den lille p-plads, vær meget opmærksom på at dette bliver gjort ordentlig da der tidligere har været bøvl med dette og det ellers bliver os selv der skal sortere om .

      Køleskabe:

      • Findes i forhallen der hvor der normalt står skolemælk

      Morgenmad:

      • Der gøres klar til morgenmad i forhallen og det lille køkken der kan bruges til at forbereder kaffe Osv. vær forsigtig med opvaskemaskinen den er lidt speciel at åbne og knapperne skal bruges til dette
      • Ekstra stole og borde står i gangen bag ved madkundskab 

      Badefaciliteter:

      • Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at bade på skolen dog er der et lille bad der kan bruges i nødstilfælde bag teatersalen.

      Øvrigt:

      • Det er kun Overbygning, Mellemtrin og Forhallen der må bruges resten af skolen, er forbudt område. 


      Godkendelser Brandmyndigheder:


      Lokaletildeling:

      Vagtplan:

      x

      BRAMDRUPSKOLEN

      KIF skolechef:

      Dorthe Pedersen - 30 28 25 10

      Pedel - Kim Kristiansen - 21 42 48 81


      Lokaleoversigt:

      Bramdrup Mollegardsvej 12 - Stueetage.pdf

      Belægningsplan Bramdrup Skoles lille gymnastiksal.pdf

      Belægningsplan Bramdrup Skoles store gymnastiksal.pdfBelægningsplan Bramdrup Skole lok 15 01 15.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      Specielle lokaler:

      Lys Gymnastiksale:

      Sensorlys lille og stor Gym sal..pdf

      Lys Køkken:

      Lys i Køkken.pdf

      Rengøringsartikler:

      • Står i personalerum

      Affaldscontainer:

      • Traktorskur mod nord

      Køleskabe:

      • Skolekøkkenet

      Morgenmad:

      • Klyngen

      Badefaciliteter:

      Øvrigt:

      • Sensorstyring af lys. Gymnastiksalene med nøgle. Multifaglokalet ved relæ i tilstødende lokale. 


      Godkendelser Brandmyndigheder:

      D621-2024-26263 Bramdrup Mollegardsvej 12 - Stueetage godkendt 317bbb71-e6b3-448f-8287-6a5468756dbc.pdf D621-2024-26264 Bramdrup godkendelse 2984a5e4-7639-4323-b4f8-39a03b03f320.pdf

      Lokaletildeling:

      Lokeleoversigt.pdf

      Vagtplan:

      Vagtplan Bramdrup.pdf

                 BRÆNDKJÆRSKOLEN

      KIF skolechef:

      Vacant - xx xx xx xx

      Pedel - Brian Eckeroth - 21 18 27 05

      Lokaleoversigt:

      Brændkjærskolen, Brændkjærgade 92 - 1.sal.pdf

      Brændkjærskolen, Brændkjærgade 92 - Stueetage.pdf

      Belægningsplan Brændkjærskolen gymnastiksal 412.pdfBelægningsplan Brændkjærskolen gymnastiksal 406.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      • Højre hjørne i den stor gård.

      Specielle lokaler:

      Rengøringsartikler:

      Affaldscontainer:

      • I aflås i sen store gård.

      Køleskabe:

      • Køkkenet i kælderen

      Morgenmad:

      • Kælderen samt gangen i stueplan(Ekstra borde og stole kan opstilles der)

      Badefaciliteter:

      • Ved de to minihaller.

      Øvrigt:


      Godkendelser Brandmyndigheder:

      D621-2024-26531 Brændkjærgade 92 - Stueetage godkendt plan 8c99f8f6-f213-45b6-accf-b3af07adc129[3996].pdf 

      D621-2024-26532 gokendelse a4408446-2f72-48fb-b2df-1f63e521bc93[3995].pdf


      Lokaletildeling:

      Lokaleoversigt 2024 - Brændkjærskolen[4397].pdf

      Vagtplan:

      Vagtplan Brændkjær.pdf

      DALBYSKOLE
      KIF skolechef:

      Mads Aarestrup - 2898 6280

      Pedel - Michael Deleuran - 29 61 22 86


      Lokaleoversigt:

      Dalby skole nr 97.pdf

      Dalby skole nr 120.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      • Indskolingen: ind i skolegården og til venstre - muligvis også indgangen til højre vil være åben.
      • Mellemtrinnet og udskolingen: indgang mellem de to bygninger/ ved det store æble med rutschebanen.

      Lokaler:

      • Der vil i hvert lokale, ligge en seddel med opsætningen af borde/stole, hvorledes lokalet igen skal afleveres i den stand.

      Rengøringsartikler:

      • Der står en rengøringsvogn i fællesarealet i hver bygning. Der vil også være ekstra toiletpapir og håndklædepapir på vognen.

      Affaldscontainer:

      • Der skal sorteres affald! Hvis affaldet ikke er sorteret SKAL det i restaffald, for ellers får skolen en bøde efterfølgende. 
        Ved indskolingen er containerne for enden af den højre del af bygningen, ud mod vejen.  Ved mellemtrinnet/udskolingen er der containere ved rundkørslen/parkeringspladsen.

      Køleskabe:

      • Findes i madkundskab i udskolingen i stueplan. 

      Morgenmad:

      • Der stilles en vogn med borde og stole i fællesarealet i udskolingen, så der kan serveres morgenmad der - indskolingen og mellemtrinnet skal også spise der. 

      Badefaciliteter:

      • Findes i hallen, der er indgang fra mellemtrinnet. 

      Øvrigt:

      • Der må iKKE benyttes harpiks i hallen! 
      • Fællesområdet i indskolingen: der vil være borde og stole, som kan sættes op derovre.
      • Biblioteket i udskolingen afskærmes og er et forbudt område


      Godkendelser Brandmyndigheder:

      D621-2024-26125 Dalby midlertidigovernatning 0909eca0-bfa8-47af-b286-687aa7bf234c.pdf 

      D621-2024-26141 Oversigt Dalbyskole godkendt 79a9726d-3ed0-434c-b396-2815afdd41f6.pdf


      Lokaletildeling:

      Lokaleoversigt Nr 97.pdf

      Dalby 120.pdf

      Vagtplan:

      Vagtplan Dalby skole.pdf

      KONGSBJERGSKOLEN
      KIF skolechef:

      Kenneth Trolle - 61 42 25 76

      Pedel - Kenneth Munk Koch - 40 23 73 63


      Lokaleoversigt:

      Reinholdts Bakke 29 - Kongbergskolen - Stueetage.pdf

      Belægningsplan Kongsbjergskolen gymnastiksal.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      • Fra parkeringsplads

      Specielle lokaler:

      Rengøringsartikler:

      • Overfor lokale 109

      Affaldscontainer:

      Køleskabe:

      Morgenmad:

      • I kantinen

      Badefaciliteter:

      • Ved gymnastiksal

      Øvrigt:


      Godkendelser Brandmyndigheder:

      D621-2024-26582 Kongsbjerg Reinholdts Bakke 29 - Stueetage godkendt 09e80126-e2f8-4031-87e8-451e4fb58500[3990].pdf D621-2024-26591 godkendelse 03acce6c-251d-49ad-8f96-19ece17a076d[3989].pdf


      Lokaletildeling:

      Lokaleoversigt.pdf

      Vagtplan:

      Vagtplan Kongsbjerg.pdf

      LYSHØJSKOLEN

      KIF skolechef:

      Åbnevagt - Trine Juhl - 51 37 28 92

      Pedel - Kim Kristiansen - 21 42 48 81


      Kontaktperson cafeteria:

      Charlotte - 29 42 41 54


      Lokaleoversigt:

      Lyshøjskolen, Lyshøjallé 1 - Stueetage - Kælder.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      • Indgang F.

      Specielle lokaler:

      Rengøringsartikler:

      • Er stillet frem af Pedel.

      Affaldscontainer:

      • Står ved indkørsel Skolebakken.

      Køleskabe:

      • Er i Aulaen

      Morgenmad:

      Badefaciliteter:

      • I forbindelse med hal 1

      Øvrigt: 

      • Ved fejl på alarmanlæg: Intellitec 91991900


      Godkendelser Brandmyndigheder:

      D621-2024-26685 Lyshoej Alle 1 - godkendt plan 1d389efc-0e9a-42a8-b535-76f787b25af9[4050].pdf 

      D621-2024-26689 godkendelse Lyshoj 7b3a88bc-4e6a-43b9-a0b5-7217edea978c[4049].pdf


      Lokaletildeling:

      Lokaleoversigt.pdf

      Vagtplan::

      Vagtplan Lyshøj.pdf

      SDR VANG SKOLEN

      Skolen lukkes ned søndag

      KIF skolechef:

      Anders Christiansen - 22 23 35 25

      Pedel - Brian Eckeroth - 21 18 27 05


      Lokaleoversigt:

      Sondervang 32 - Stueetage.pdf

      Sondervang 32 - 2.sal.pdf

      Sondervang 32 - 3.sal.pdf

      Sondervang 32 - 1.sal.pdf

      Belægningsplan Sdr. Vang gymnastiksal.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      Specielle lokaler:

      Rengøringsartikler:

      Affaldscontainer:

      Køleskabe:

      Morgenmad:

      Badefaciliteter:

      Øvrigt:


      Godkendelser Brandmyndigheder:D621-2024-26735 godkendelse Sdr Vang 621e7700-8443-4a54-8221-981112a4741a[4054].pdf 

      D621-2024-26765 sondervang 32 godkendte 03b02c3e-9469-4813-ba53-851e6ba68d66[4053].pdf


      Lokaletildeling:

      Lokaleoversigt.pdf

      Vagtplan:

      Vagtplan Sdr. Vang.pdf

      VONSILDSKOLE

      KIF skolechef:

      Rudi - 40 89 39 41

      Pedel - Michael Deleuran - 29 61 22 86


      Lokaleoversigt:

      Vonsild Catolhavegyden 21 - Stueetage.pdfBelægningsplan Vonsild Skole Minihal KIF.pdfBelægningsplan vonsildminihal.pdf


      Bemærkninger:

      Primær indgang:

      • Ny parkeringsplads på "bagsiden" af skolen.

      Specielle lokaler:

      Rengøringsartikler:

      • Under trappe ved indgang er stillet frem

      Affaldscontainer:

      • Indhegning mod kunststofbane p-plads for enden af hallen. der soteres.  

      Køleskabe:

      • 2 stk rum til venstre i indgangen.  kiosk

      Morgenmad:

      • 150 af gangen, aula ved indgangen
        Køkken lige til venstre ved indgang ikke for mange kaffe maskiner i stik så springer sikring.  kun en af gangen. kiosk. gitter kan køres op

      Badefaciliteter:

      • Adgang via mini hallen

      Øvrigt:

      • Man må ikke gå ovenpå.  der er alarm på.
        ingen afgang i sfo
      • Hoveddør låst så man ikke kan komme ind ude fra mellem 00 og 06. men kan åbnes af vagt inde fra


      Godkendelser Brandmyndigheder:

      D621-2024-26775 godkendelse Vonsild 3adadaa0-a00a-4e59-aff4-be63d7322810[4058].pdf 

      D621-2024-26788 Vonsild Catolhavegyden 21 - Stueetage godkendt ac3a10d9-a911-4e5f-979c-5f1498e95fa9[4057].pdf 

      D2024-20860 Godkendt belaegningsplan - Catolhavegyden 19C, Kolding[2347] 060d8fe7-2f46-4392-85de-ffb337b276f4[4059].pdf

      Lokaletildeling:

      Lokaleoversigt.pdf

      Vagtplan:

      Vagtplan Vonsild.pdf

      Øvrigt vedr brug/lån af skoler.


      Udlån af skoler til foreninger.pdf

      DOMMERBORDSVAGT

      Før;

      Møder ind 20 min. før kampstart

      Sikre at dommerbordet er indstillet korrekt (2 x 15 min.)

      Alt materiale til dommerbordet ligger i kassen - orienter dig i dette.

      Under;

      Sikre at kampene kommer i gang til tiden  - pause mellem halvlege max. 1 min. Mellem kampene 3 min.

      Indberet løbende resultater til stævnekontoret.

      Efter;

      Pakke ting i kassen og sikre at det er klar til næste vagt. Er du selv sidste vagt, så tages kassen med retur til Sydbank Arena.

      Telefontavle:

      Halchef: Gitte Thomsen – 22 46 79 30

      Transportchef: Mike Thanning – 53 73 77 05

      Stævnekontor: Thomas Christensen – 22 62 90 62

      Stævnekontor/Dommer: Nicolai Madsen – 22 75 73 42

      Resultatindberetning – 55 26 92 49

      Ambulance: 112

      Taxa: 35 35 35 35

      Lægevagten/skadestuen: 70 11 07 07

      Kolding Sygehus, Skovvangen 2 – 8, 6000 Kolding

      (husk! Kontakt først lægevagten)

      Tandlægevagten, kontakt lægevagten

      Kolding Politi: 79 32 14 48/114

      BESPISNINGSVAGTER


      Fredag - 16:00-20:00, Hal 2

      Lørdag - 16:30-20:30, Hal 2

      Søndag - 16:00-20:00, Hal 2


      • Vagterne møder ind 30 minutter før og fordeles ud på poster
      • 1/2 i døren til kontrol af billetter
      • 4/6 til udlevering af mad
      • 1 til vandopfyld
      • 1 til indsamling af vandkander
      • 4/6 løbende afrydning af borde
      • 2 runnere til opfyldning af mad


      Ved slut - Grovrengøring.

      HAL ANSVARLIGE

      På dette link finder du information omkring vagtens indhold samt vigtige telefonnumre. 

      Info - Halansvarlig revideret 2024.pdf

      Her finder du alle dommerbordsvagter i de forskellige haller:

      Arena Syd.pdf

      Forum Kolding - Bramdrupdam.pdf

      Fredericia.pdf

      Fredericia.pdf

      Holsted.pdf

      Lyshøj Hallerne.pdf

      Pulzion.pdf

      Sydbank Arena.pdf
      Vejen.pdf
      Vonsild.pdf