Her kan du finde hjælp til gennemførelse af din frivillige opgave.

Elite Kampe

Til Elitekampe har moderklubben følgende opgaver:

U15 drenge og piger har klapper-vagten

  • Møder 1 ½ - 2  timer før kampstart og lægger klappere ud på alle stole (ml. 4-8 personer afhængig af kampen).
  • Efter kampen skal hallen ryddes for skrald


U17 drenge og piger har gulv-tørre tjansen

  • Stiller med 4 personer over 15 år 1 time før kamp
Kolding Cup

Til Kolding Cup i påsken er der behov for forældre og andre voksne til følgende opgaver:

  • Modtagelse/ankomst
    • 2 personer tager imod holdene fredag i Sydbank Arena  kl. ca. 11-18.30 og sikre info og div. praktiske foranstaltninger.
  • Åbningsceremoni
    • 2 personer assisterer ved åbningsceremonien fredag aften
  • Dommerbordsvagter
    • 1-2 personer styrer dommerbordet 4-5 timer
    • Sikre at stævnereglerne overholdes
    • Sender resultater til stævneledelsen
    • Der spilles på 25 baner i 9 haller fra ca. 9-20 lørdag og ca. 9-17 søndag
  • Halansvarlig
    • 1-2 i hver hal, som kan hjælpe og støtte dommerbordsvagter og spillere/trænere/dommere i uforudsete situationer og være bindeleddet til stævneledelsen, som sidder i Sydbank Arena.
  • Skolevagter
    • Holder vagt på skolerne og sikre at forholdene er i orden ud fra de gældende regler, der er fastlagt af stævneledelsen. Der er 7 skoler der skal dækkes ind.
    • 2 personer fredag fra kl.12-18 (åbne/klargøre skolen i samarbejde med skolens serviceleder)
    • 2 personer kl. 18-24
    • 2 personer kl. 24 - 06
    • 1 person kl. 10-14
    • 1 person kl. 14-18
  • Morgenmads vagter
    • Klargør, serverer og rydder op til morgenmaden
    • 3-4 personer lørdag kl. ca. 6-10 
    • 3-4 personer søndag kl. ca. 6-10 
    • 4-5 personer mandag kl. ca. 6-11 (inkl. oprydning/rengøring)
  • Madservering i hal 2 - Sydbank Arena
    • Serverer den mad, der leveres fra køkkenet
    • Rydder borde løbende og sikre et godt flow for de ca. 3000, der skal igennem madudlevering.
    • 10 personer fredag aften kl. 16-20.30
    • 10 personer lørdag aften kl. 16-20.30
    • 10  personer søndag aften kl. 16-20.30
  • Lederkomsammen
    • 2 personer assisterer ved lederkomsammen lørdag aften kl. ca. 19.30 - 23
  • Diskotek
    • 4 personer assisterer ved diskoteket lørdag aften kl. 19-ca. 24 - dørvagt, opsyn og oprydning
  • Afslutningsceremoni
    • 3 personer assisterer ved afslutningsceremoni søndag aften - opstiller podie, overrækker præmier og oprydning kl. 16-22
  • Oprydning
    • 5 personer assisterer ved oprydning i hallen søndag aften kl. ca. 20-22
Opstartsstævne

Til opstartsstævnet  i august er der behov for forældre og andre voksne til følgende opgaver:

  • Dommerbordsvagter
    • 1-2 personer styrer dommerbordet 3-4 timer
    • Der spilles på 3 baner fra ca. 9-20 lørdag og 9-17 søndag
  • Skolevagter
    • Holder vagt på Brændkjær skolen og sikre at forholdene er i orden ud fra de gældende regler, der er fastlagt af stævneledelsen.
    • 2 personer kl. 18-24
    • 2 personer kl. 24 - 06
    • 1 person kl. 10-14
    • 1 person kl. 14-18
  • Morgenmads vagter
    • Klargør, serverer og rydder op til morgenmaden
    • 4 personer lørdag kl. 6-10 
    • 5 personer søndag kl. 6-11 (inkl.. oprydning af skolen)
  • Madservering i hal 2
    • 3 personer fredag aften
    • 3 personer lørdag middag
    • 3 personer lørdag aften
    • 3 personer søndag middag

Banko

Til Banko i november er der behov for følgende hjælpere:

  • Klips af kineser lodder (kineserlodder modtages i løsvægt og skal klipses sammen i bundter af 7 stk. i samme farve)
  • U13 drenge og piger  (ca. 12 stk.) skal sælge kineserlodder på dagen + forældrehjælp
  • U11 drenge og piger (ca. 12-15 stk.) løber med sidegevinster på dagen + forældrehjælp
  • U19  drenge og Herres senior opsætning og nedtagning af borde og stole.
  • 4 kontrollører, som står ved indgangen og kontrollerer billetter og giver armbånd på.
  • 4 som udleverer og sælger ekstra spillerhæfter.
  • 4 som hjælper med salg af kaffe/kage.
Håndboldskole

Til håndboldskolen i uge 31 er der behov for hjælp til følgende

  • ca. 20 trænere herunder min.  5 over 18 år (kl. 8-15 mandag og kl. 9-15 tirsdag -fredag)
  • hjælpere til uddeling af middagsmad (mandag til fredag ca. 11.30 - 13.30)
  • En håndboldskole ansvarlig, som kan være praktisk all-round alle dage.
Øvrige arrangementer